INFORMÁCIÓ: 

Ez a kis szösszenet ma fogant meg a fejemben és itthon be is pötyögtem. No comment.

 

Szép is volna...

 

Valahol, egy párhuzamos univerzumban…

 

- Na mi van faszikám? Szétcsaptátok magatokat tegnap este?

- Jajj, havercsávó ne is mondd, ne is mondd!

- Na mi volt, csiragyerek?

- Öcsém, hajnali háromig olvastuk a Csehovokat a Totya kecójában! És utána még aftereztünk egy kicsi Tolsztojjal.

- Hát haversrác, te tudsz élni! Én két Csehov novella után már csak a fejemet fogom. De Moliéretől bármit elolvasok akárhányszor.

- Hagyjuk má’, tesó. Neked annyi közöd van Moliérehez, mint gyarmatosítónak a deszegregációhoz.

- Kóstolgatsz öcsipók? Átmegyek rajtad, mint Varsón a hitleri alakulatok!

- Jóvanmá’ tesó. Nem kell a balhé. Gyere inkább a könyvtárba, baszassunk egy kis avantgárd irodalmat.

- Nem jó dög. Jön a haver, hozza a szokásos matekszállítmányt. Már két napja nem oldottam meg egy jó combos harmadfokú egyenletet. Meg belenyalok egy kis geometriába is. Apropó reál tárgyak: ezt nézd milyen tuti sinusgörbét fotóztam pár napja!

- Azt a kurva. Hát jó pár hónapja nem láttam tökösebbet.

- Ez faszikám olyan görbe, mint III. Richard gerince.

- Ne túlozzunk arc, ne túlozzunk. Osztán hogy állsz azzal a dögös bulával az orvosi konferenciáról?

- Felejtős a luvnya. Nem értettünk egyet a koraszülött csecsemők egészségügyi ellátásával kapcsolatos tézisemben, szal’ dobtam. Tudod, hogy ez nálam kőkemény dogma.

- Jár is érte a riszpekt, harcos testvérem. Jár is érte a riszpekt. Oszt’ mikor zúzunk legközelebb egy közös biciklis-szemétszedést? A téren megint sok a cigicsikk meg a palack, vazz.

- Szerdán négykor végzek az önkéntes konyhán, felveszlek az új hibridemmel, aztán csapatjuk.

- Hibrided van geca? Zsír. Na csumi, pattanok jógázni.

- Béke, tesó. Béke.

 

Nady G

Szerző: veszetthörcsög  2011.11.04. 19:49 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megnemerett.blog.hu/api/trackback/id/tr943354259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claude nv 2012.01.07. 22:42:32

Szia!
Csak ma találtam meg teljesen véletlenül a blogod, és végig is olvastam mindent. :D Talán ez tetszett a legjobban, gép előtt ülve rég nevettem ilyen jót.:D
Ez pedig:
"annyi közöd van Moliérehez, mint gyarmatosítónak a deszegregációhoz"
egyszerűen zseniális, azt mondják, a legjobban azon lehet nevetni, amit érteni is kell. szerintem is. :D
Tényleg szép is lenne egy ilyen világ. Mondjuk az avantgard irodalmat nem szeretem. :'D
süti beállítások módosítása