INFORMÁCIÓ:

Ez egy egészen friss minilóg, gondoltam felpakolom gyorsan lefekvés előtt. Nem fogom elmagyarázni miről szól, aki nem érti meg, az magára vessen. :D

 

Lucifer

 

Mert nekem aztán olyan könnyű, igaz? Jó buli lelkek milliárdjait kínozni, széttépni, meggyötörni újból és újból? Te képes lennél rá? Sikoly. Vér. Halál. És újból élet. Majd előröl az egész. Majd felőröl az egész. És mit kapok cserébe ezért a mocskos melóért? Semmit. Szitkozódást, mocskolódást, átkozódást és félelmet. Magányt. Borzalmas magányt. Én akartam ezt a munkát? Kinek öntsem ki a szívem? Kinek sírjon az, aki miatt mindenki sír?Szeretnék egy kis házat, valahol a hegyekben, távol mindentől és mindenkitől. A friss levegőn, ahol minden nap látom az eget! Óh, az eget! Milyen régen láttam már az eget! Itt minden csupa korom és tűz és sikoly és vér és halál… megint. Mindig. Te egy napig se bírnád. Egy pillanatig sem. Én pedig ezt csinálom az idők kezdete óta, egy rebellis ballépés miatt. Megbántam. Másképpen csinálnám, ha újból kezdhetném. De ez senkit nem érdekel. Én vagyok továbbra is a gonosz. A Gonosz. Unom már. És sosem lesz vége. Megváltoznék. Megváltoztam.

 Hazudtam.

 

Nady

 

Szerző: veszetthörcsög  2011.10.16. 23:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megnemerett.blog.hu/api/trackback/id/tr193308198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása