INFORMÁCIÓ:

Nagyon belejöttem a minilógok gyártásába, ráéreztem az ízükre (ez nem nagy kunszt, tekintve, hogy az én agyam szüleményei...). Frissen, melegébe tárom elétek a legújabb, Tenisz című alkotásomat. Aki rájön, hogy miről szól a dolog, nem kap semmit, de nagyon ügyes.

 

Tenisz

 

Két hete egy barátom azt mondta, jöjjek el vele a teniszedzésére. Nem érdekelt különösebben a sport, a tenisz meg pláne nem. Annyi mindenki teniszezik már a világon, nekem miért kéne? Két ütő, egy labda, ütögetés… kit érdekel? De azért elmentem, éppen ráértem, bajom úgysem származhat belőle, gondoltam.De amint beléptem a pályára, magával ragadott valami… egy érzés. Hogy ide tartozom. Hogy nekem közöm van ehhez. És elkezdtem játszani. Eleinte nagyon ügyetlen voltam és alig-alig tudtam csak ütögetni, folyton elvétettem a labdát. De ahogy telt az idő és peregtek a percek, egyre ügyesebb voltam és egyre jobban élveztem a játékot. Már a hátamon csorgott a jóleső munka verítéke, amikor a barátom szólt: letelt az egy óra, haza kell mennünk. Mások jönnek játszani. Egy pillanatra megfagyott bennem a vér. Mások? Nem akarom, hogy mások teniszezzenek! Én akarok teniszezni, én, én, én! Ő csak nevetett. Majd jövő héten is eljövünk, mondta. Nem várok jövő hétig. Mihamarabb teniszezni akarok! Ugyan, mondta, vigyázzak, mert meghúzom magam. Különben is, holnapra rettentő izomlázam lesz.Valóban az volt, de nem érdekelt. Letöltöttem egy teniszes játékot és egész héten, amikor csak tudtam, teniszeztem. Egyedül és online is. Jól éreztem magam és napközben, amikor dolgom volt és nem tudtam játszani, akkor is csak a tenisz járt a fejemben. Lassan elérkezett az újabb edzés napja és elgondolkodtam. Minek is megyek el? Tényleg olyan jó? Biztos csak az első benyomás fogott meg ennyire. Tenisz… miféle sport ez? Minek az nekem? Ott a kosárlabda, a foci, a jéghoki… miért pont a tenisz? Túlságosan rajongani kezdtem érte, butaság. Azért csak elmentem. Újból. És most hogy érzem magam?Addig nem nyugszom, amíg nem fognak egy napon említeni a teniszezéssel! Nekem kell a tenisz! A tenisznek pedig kellek én!

 

Nady

 

Szerző: veszetthörcsög  2011.10.18. 00:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megnemerett.blog.hu/api/trackback/id/tr843310738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása